Thursday 31 March 2011

busy..busy..busy!!!!

dah lame rasenye aku tak hap datekan blog ni.. last few days, badan rase penat sgt2 sampaikan rasenyer klu blh makan ngan minum atas katil, nk aje aku wat camtu.... sebut nk makan jer, ade org akan tolong hidangkan....tapi apakan dayeku, bukannye kaye sgt sampai blh upah dayang2 ni.. hehehhe..(nantila klu aku dah kaye, aku nak amik 8 org maid!!.. haa!!! amik engkau).. korang doakanla supaya aku cepat2 jadii kaye ek.. pastu aku akan doakan utk korang plak.. afdal la sket.. saling bantu membantu..hehehe..niway, ari ni baru ade kekuatan sket utkku tarikan jemariku yg runcing ni (jgn jeles tau..) utk menaip.. well. nothing much la today..aku keje pagi.. busy yg amat.. kami 4 org berlari berkeliaran cam anak ayam ilang mak.. breakfast pun tak sempat.. perut aku siap nyanyi lagu ziana zain lagi in front of the patient.. (malunyer..).. last2.. kat kol 1 tghri barula ade mas sket nk makan.. haii.. klu tiap2 ari camni.. blh slim aku...(hhmmmm.. bagus jugak kan?)..kat kol 4 baru abih semua keje.. korang tau tak.... klu shift pagi, aku start masuk keje kol 7 sampai kol 2.. tp.. bayangkan la betapa busynyer ari ni.. kol 4 bru blh balik.. saper yg nak bayar aku nyer overtime??!! (mati aku nnti kene pecat kan...).. niway.. just luahan rase.. sampai jumpa lagi.. wa cau dlu..salammm!!!

4 comments:

  1. huhu...busy2..
    lagi2 tgh final exam ni..huhu...

    ReplyDelete
  2. Salam...penat? xde tenaga? Apa kata minum sket Jus Manggis...hahaha..terpromosi lak kat sini.
    Ape2pun, penat or busy sesangat..just enjoy it.

    ReplyDelete
  3. Relax dahulu sebelum membuat post. Membaca atau berjalan mengambil angin segar di luar juga boleh membantu. :)

    ReplyDelete
  4. ala pnt ye x pe tngkan diri tuk sementara

    ReplyDelete