Monday 13 June 2011

sihat atau sedap??

salam sume.. lame dah rasenyer aku menyepi... kesibukan tak mengizinkan sgt lately..,since dah settle skit skang ni, blh la aku start blk wat senaman utk jemariku ni..hehehe.. harap kalian sume memahami...apa yg aku nak cite ari ni adalah pasal nasik lemak... haaa.. sensitif tu.. pagi tadi aku ada beli nasik lemak (actually kirim ngan member sbb ramai org bgtau nasik lemak yg die beli mesti sedap..so.. aku rase cam teruja la jugak nak try).. bukak2 jer bungkusan tu.. mak aiii... banyaknyer minyak!!! aku try la rase skit sambal bilis dier... uiiii!!!..mmg besh!! 2 thumbs up!!!..tp bile nengokkan minyakknyer, rase ngeri la plak nak menghabiskannyer...hmmm.. mestike gune minyak yg banyak utk menghasilkan masakn yg sedap??...ntahlah..aku pun bukan 'bijak' sgt kat dapur pun...hehehe..niway, back to aku nyer nasik lemak punyer story tdi... walaupun  tahap minyakyer blh dikatakan agak melampau, aku berjaya jugak abiskannyer.. sebabnyer...SEDAPPP!!! sekali sekala ape salahnyer...kan?!!

4 comments:

  1. sekali sejala apa salahnya kan...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. siip, I LIKE IT!
    if you want a reviw for alexa,please visit here
    http://leaderin365days.blogspot.com/2012/01/gejolak-perebutan-rank-terbaik-alexa.html

    ReplyDelete
  3. WAH WAH.... tetiba terasa lapar pulak.. ehhehe

    ReplyDelete